Maja: det är dags för fredagsmyyyys


(Och ja, det var tänkt att ni skulle få den låten på hjärnan.)
Har cyklat hem i snöoväder men vet ni vad? Jag klagar inte såååå mycket för jag har ändå längtat efter snön så jag ska inte vara en dubbelmoralsmänniska och ba "Åååååååh kan snön inte komma snart?!" och sen när den kommer ba "Men asså vad i helvete jag hatar snö". 
I alla fall, ikväll beger jag mig till bergsbyn (i bil som tur är) för att hänga med mina goingar, blir supermys!
Hoppas ni får en mysig fredagkväll ni också, puss!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sandström

Hade blivit superduper glad om du ville ställa en eller flera frågor i min frågestund som jag har på bloggen just nu! Knasiga, oseriösa, seriösa, ja alla frågor går att ställa Länk till frågestunden -> http://usandstrom.blogg.se/2011/november/fragestund.html



(Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer eller har fått denna förut)

2011-12-09 @ 20:07:27
URL: http://usandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0