Maja: you said you would do anything for me

Har varit på stan så länge att jag fått skavsår, men det var mysigt (inte skavsåren men ni fattar). Jag, Moa och Agnes gick runt ganska planlöst egentligen, rätt dumt att göra dagen före julafton men vi alla fick med oss dom sista julklapparna hem så det var värt i alla fall. Har nu ätit god mat med min family och ska snart ta tag i att dammsuga mitt rum, känns som världens jobbigaste grej ungefär fast det tar typ 5min? Aja, imorgon är det julafton, helt sjukt ju. Skriver en liten fin julhälsning till er imorgon snyggingar. Puss!

Kommentarer
Postat av: pernilla

du är bland de finaste jag vet majsi.

2011-12-23 @ 21:41:08
URL: http://pernillalindmark.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0