Maja: finalement

Har hämtat ut min bild på pinax idag, åh vad fin den är! Jag blir så glad när jag ser den (och nu fick jag låten "jag blir så glaaaaaaaaaaad när jag ser dig" på hjärnan). Tvåhundra kronor fick jag för den också, inte ovärt alltså! 

Nu till något helt annat, fikade på waynes efter skolan idag med några underbara brudar och åh vad mycket vi hade att ta igen och prata om, speciellt med Fellan då det var sjukt längesen vi sågs! Sitter nu och pluggar igen matte jag missade i måndags och senare ikväll kommer Ossian och då ska han få födelsedagspresent. Han fyllde år igår och jag gjorde inte ens ett litet grattisinlägg. Dålig stil av mig själv, men han fick i alla fall två grattis på andra sätt.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: fliisan

Åhh! Det var jättemysigt idag, vi måste göra om det! Kram på er <3

2011-02-09 @ 22:21:44
URL: http://esterochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0