Maja: för här kommer alla känslorna på en och samma gång

Såhär har man då sett ut idag, iklädd klänning från only och tröja från carlings. Skrev nationellt prov gjorde jag idag också, kändes rätt bra faktiskt. Gick dock hem tidigare då jag inte är helt feberfri, vill ju inte smitta min älskade klass. Förhoppningsvis är jag skolfrisk imorgon, tycker det är så jobbigt att missa massa. 
Förresten så gjorde jag mitt gymnasieval igår. Även om jag är helt säker på vad jag vill gå kändes det lite läskigt att se det stå där sådär verkligt. Vad ska ni välja för gymnasium? (om du som läser går i nian förstås heh). Nu vill jag inte att det ska bli sådär pinsamt att ingen svarar på min fina fråga. Så svara kära readers, jag vill ju veta lite om er också!;)
KRAM.

Kommentarer
Postat av: Elin<3

Tror det blir till att gå bild för mig :)

2011-02-08 @ 18:52:04
URL: http://elineklund.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Ja du Maja du vet redan vad jag ska gå ;) Estetik och media ;) HAHa<3

2011-02-09 @ 21:10:01
URL: http://skoglundjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0