Maja: strange that something simple can make you so happy

Hej fina läsare. Idag hade jag tänkt mig ett riktigt glatt inlägg, känner att det varit lite snålt med sånna denna vecka! Har i alla fall hunnit med att vara båe barnvakt och på träning idag, första träningen jag knappt känner av att jag är sjukt. Undrar om det ens går förstå känslan, blev så sjukt glad över att det var så härligt! Hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa till mig lite för att dra vidare till Fellans place. Blir nog bra. Uppdaterar nog med en klädsel innan jag drar (ska börja med att alltid skriva klädsel istället för outfit, lite överflödig information sådär). Lyssna förresten på Veronica Maggios nya låt HÄR, den var riktigt bra. 
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0