Agnes: HAHAH jag är ju verkligen hopplös

Inte okejj att jag har hostat hela dagen. Bara rethosta dessutom, hostar snart upp hela mitt maginehåll känns det som.. Nej, nu ska vi inte vara såna. Hmm, tänkte inte riktigt att det här inlägget skulle bestå av att jag är sjuk, men nu blev det så i alla fall. Tränade inte idag efter en outbärlig idrottslektion från min sida. Och eftersom jag är så duktig och hade så bråttom hem så glömde jag mina grejer i skåpet som jag verkligen behövde. Tyskan var ju en av dem sakerna, vet att jag är duktig. Jaja, hoppas ni haft en lite smidigare dag, jag ska somna tidig ikväll. Punkt slut.

Ser ni? Det här var i sjuan. Vi ser ut som jättar...


Kommentarer
Postat av: Simon

Ser ju ut som kevin är erat barn :O

2011-01-12 @ 19:11:46
Postat av: Elias

Ahahahahahaha

2011-01-14 @ 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0