Agnes: Jag har lurat mig själv för många gånger nu


Har inte haft en stund ledig till datorn sen igår morse. Har egentligen bara spelat fyra matcher men Sunnanåcupen är ju något man måste se så man vill ju inte lämna fina Eddahallen. Hehe jag kunde dra mig därifrån i alla fall i mitten av herrfinalen, ganska skönt faktiskt för då blev det middag hos farmor och farfar! Kan äntligen slappna av känner jag eftersom det är ganska uttröttande att hålla uppe fokus i två dagar. Gårkvällen spenderades ju hos Petra med massa folk och roliga spel, då var man ju på topp!!?! Puss på er. 

Kommentarer
Postat av: hannaaw

Sv: Jag har köpt shortsen mena jag:]

tror jag skrev fel först(A)

2011-01-10 @ 22:23:20
URL: http://hannaelizabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0