Agnes: Okejj, ni uppdateringskrävande kids

Så här ligger till. Jag är nedstämd och har fruktansvärt ont. Ingen chans att jag kommer kunna spela SM i helgen, ingen chans att jag kan träna med skolhockeyn, ingen chans att jag ens kan duscha som en normal människa. JA, gott folk, jag är irriterad. For till akuten direkt efter gympan och kom hem sju. Är inte så taggad på livet då min fot är fruktansvärt svullen och stukad (hoppas på det). Jag är instängd i mitt lilla rum i källaren. Jag dör väl om jag försöker ta mig upp för alla smala trappsteg. Tur att jag har ett så litet rum, väggarna är inte så långt borta när man behöver ta emot sig....Kryckor imorgon, awesome!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Noo såå tråkigt Agnes!!:( stackarn, hoppas den inte är bruten och att det ska läka fort<3<3<3

2011-01-26 @ 21:26:57
URL: http://Mooamarklund.blogg.de
Postat av: Emelie

<3

2011-01-26 @ 21:54:31
URL: http://emelieamreus.blogg.se/
Postat av: paj

ASSÅ DU MÅSTE SPELA HOCKEYN. DE ÄR KÖRT UTAN DIG:(

2011-01-27 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0