Agnes: SÅ MYCKET BÄTTRE

Jag ser att vi dragit igång en frågestund, Maja har glömt berätta någonting för mig? Haha, nämen börja fråga på då!! 
Som sagt så är jag fruktansvärt uttråkad när jag sitter hemma på dagarna/kvällarna/nätterna utan internet! Det är typ någon som använder vårat internet här i huset som vi inte vet vem det är. Dessutom så klarar routern egentligen av 8 datorer...jag kan säga att vi skulle behöva en som klarade av mer än dubbelt så många!! Hur som haver så har jag städat ikväll då jag faktiskt kan halta mig fram utan kryckor! Århundradets mirakel. Ska sova alldeles strax, hoppas ni haft en bra dag. Puss.

HAHAAA. VILLE INTE VISA ER UTAN SOCKAR, MEN UNDER MIN VÄNSTRA FOT DÖLJER SIG THE UGLY TRUTH.


Kommentarer
Postat av: Julia

Stackare...=(

2011-02-02 @ 21:02:07
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0