Maja&Agnes: agnes fot är osnygg

Hallihallå! Egentligen hade jag velat ta en bild på hur osnygg Agnes fot faktiskt är men det fick jag visst inte för henne. Attans.. Vi har i alla fall ägnat vår eftermiddag åt att baka, se project runway och beställt kalender. Låter rätt trevligt va? Hehe.
Snart ska vi i alla fall bege oss mot tropsretni (läs ordet baklänges heheheehehhe). Vi ska prova nya träningsdressar och sånt.
FÖRRESTEN kära readers, är ni sugna på ett nytt videoinlägg snart?;)
Haha puss.

Kommentarer
Postat av: hiihhi

ja det är vi!! eller iaf jag(a)

2011-01-27 @ 19:33:03
Postat av: Moa

Sv: Att jag är duuktig??!? Jag misslyckas (STORT) varje slöjdlektion men jag har ändå VG i slöjd. Då lyckas man bra. Hihihih!!;)

Men nu tycker jag inte att vi ska lägga all engergi på att jag är dålig och att ni är bra, bra som MVG-barn.... Hahaha! :D<3

Vi ses på löördakväll vaa?? :D :D :D <3

2011-01-27 @ 21:57:32
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0