Agnes: Puss

Såg att det var en som undrade var jag sommarjobbade förra året och om vi kommer sommarjobba något i år.
Jag jobbade fyra veckor på Klipp1 och även ett fåtal gånger mer mot hösten på hotell Aurum. I sommar blir det nog Klipp1 igen och förmodligen, kanske, om jag orkar söka, reklamcity! Maja ska förmodligen söka feriejobb tror jag :)


Som alla i Skellefteå redan vet, vi är ju i final. Det känns huur grymt som helst!!! Själv har man haft en ovanligt mysig kväll, och kan fotfarande inte fatta att Skellefteå lyckades vinna. Nejj, det här måste jag sova på, så himla otroligt. Puss på er alla söta läsare, hoppas verkligen ni taggar finalspelen nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0