Agnes: Ain't that the way it is

Jaja, förlåt jag ber så mycket om ursäkt. Haha. Var inte inne på datorn igår, var upptagen med att åka slalom,sola och äta i Kåbdalis. När jag väl kom hem var jag tvungen att plugga lite sedan for jag till Maja och såg hockeyn med henne, Robert och Filip. Dagen idag har väl inte gått så bra, min fot gick sönder igen fastän den nästan var hel. Känns inte så kul, men det bir bara bättre. Imorgon ska jag träna! Hoppas ni haft en bra dag, jag återgår nu till plugget. Har so-prov imorgon, en svenskaredovisning och en labb på no:n. Hoppas att det inte gick hur dåligt som helst med min planering! Tagga.

Kommentarer
Postat av: michelle

sv; äh jag har bara 500 läsare per dagså ;) hahah skoja!

2011-03-23 @ 19:38:19
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: michelle

sv;ahh nesch! ja men precis tyckte inte at det spelade så stor roll då:)

2011-03-24 @ 17:17:43
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0