Agnes: Jag är tillbaka

Min mamma fyller 40 idag. Shit. Gammgumman fick i alla fall en trerätters middag av jag och Felle. Det blev hur gott som helst och jag kommer vara mätt tills på fredag. Hon fick även ett halsband med alla barns namn inristade. Kan väl säga att hon är nöjd och jag med för en trevlig eftermiddag/kväll. Inatt ska Felle sova här och går fick jag också sällskap i min säng då kusinen Linda sovde här. Det är alltså en anledning till varför jag inte uppdaterade! Men nu är jag tillbaka, hyfsat i alla fall. Förresten så skrattar jag ihjäl mig, fick höra och såg lite av då Solna AIK slog ut HV71 ur slutspelet. De har blivit så fruktansvärt ägda och jag är superlycklig. Gillar inte HV71...Jaja, hoppas ni haft en bra dag! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0