Maja: I'm that star up in the sky


Asså lalalallaa min inspiration är inte på topp. Varje gång jag loggar in och ska skriva så måste jag typ anstränga mig för att komma på något vettigt. Sen blir det typ inte ens något vettigt ändå.

Anyway, mina småkusiner har begett sig härifrån och Tim också så jag känner mig aningens ensam.. Ska nog dammsuga sen dra till stan. Bara jag som börjat fundera på skolavslutningskläder? Ska man ha ljusa höga shorts med något fint upptill eller ska man ha en klänning, bra fråga det där.. VAD TYCKER NI? 
Efter mitt stadsbesök ska jag upp till Juliaa och se hennes egna lägenhet, sen drar vi på hockey. Blir kanon!
KRAMIS.

Kommentarer
Postat av: hanna

höga ljusa skjorts lät snyggt!!! <3

2011-03-29 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0