Maja: rätt så härlig dag faktiskt

Har haft en härlig dag i en madrassbacke med några av de bästa från min älskade klass. Det bästa var nog ändå i slutet då jag, Filip och Robert hittade en öppen plätt i skogen med sol. Har nog fått en del färg i ansiktet idag. Annars så lyckades jag också med att åka på min madrass i ett stup med huvudet före så jag fastnade. Inte superintelligent agerande. Filip har en fin bild på mig fastsatt i snön, lovar att ni hade fått se den om jag hade haft den! Ska träna om en timme sen blir det hockeytittande, förmodligen på hemmaplan istället för på arenan. Sittplatsbiljetterna tog typ nästan slut på en halvtimme.. 
Jaja, KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0