Maja: you for me

Hej på er. Jag håller på att ladda för att sätta mig med plugg resten av kvällen. Ska bara ta en dusch först. Bilden ovan är hur jag sett ut idag, margaretaflätor blev en nödlösning då mitt hår var långt ifrån fint imorse. Jag har på mig en ny tröja också, från ginatricot. Visar nog resten av mina göteborgsinköp en annan dag. Vet ni vad jag har tänkt göra mer? Visa er bilder på mitt rum faktiskt! För jag har gjort om en liten grej som ni kan ana där i bakgrunden. Dock är mitt rum rätt stökigt för tillfället fast det kommer nog vara städat om några timmar eller så, för städning kommer jag ägna mig åt då jag är less på läxläsning. 
KRAM. 

Svar till Emma som undrade hur jag fixar knuten på huvudet förresten: För det första ska jag skriva att det är Agnes som fixar den fantastiska knuten/bollen på mitt huvud. När vi har tid kan vi lägga ut bilder eller en beskrivning på hur den fixas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0