Maja: titta vad jag hittade när jag kikade i mappen "skoljobb"

Tio saker jag kommer sakna med 9h♥

♥ När hela klassen skrattar tillsammans.

♥ Gången vi satte på ”bögarnas fel” och Olov kom in just när den hade slutat.

♥ När Juliette kastade Simons mapp och han sa ”JULLEE”.

♥ Att killarna kallar alla för deras efternamn istället för förnamn.

♥ När vi kör SO-leken och alla skriker att ”VI SKA HA TVÅ POÄNG OLOV?!” (fast jag hatar den där asjobbiga leken).

♥ När vi har datorer och alla sitter på facebook samtidigt som lärarna verkar tro att vi verkligen gör det vi ska.

♥ Alla omröstningar för att vi ens nästan ska kunna komma överens om något.

♥ Att vi fick tjata i ett halvår för att få höra Love the way you lie, fast alla hört den tusen gånger.

♥ Viktor och Simons kommentarer rakt ut som egentligen inte alltid är så passande.

♥ Och sist men inte minst gamla goda sal 41, det är ju faktiskt där allt som jag kommer sakna hänt, nästan i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0