Maja: early morning

Införskaffade ett par blå jeans igår då bikbok hade 50% på allt. 

Såhär dålig statistik var det väldigt längesen vi hade. Känns riktigt dåligt faktiskt men jag hade verkligen hoppats att Hanna skulle ha uppdaterat för känner att det är hennes tur (känn piken stjärnan). Idag har jag i alla fall packat upp varor, gjort tacolasagne, träffat laget en stund och fikat hos mormor. Heja vad jag är effektiv ibland alltså;)
Nu måste jag göra andra tråkiga saker som att städa mitt rum, bestämma vad jag ska ha för kläder imorgon och sen gå och lägga mig. H&M har frukostöppet imorgon och jag börjar klockan sju, ska upp sex alltså. Kan knappt minnas sist jag steg upp klockan sex..gruvar mig lite. 
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0