Maja: mitt 2012

Januari: drog på mig den grönvitrandiga matchtröjan för första gången i och med sunnanåcupen, firade Fellan som fyllde 17, hade spelkvällar och var väldigt ljushårig. Jag och Marcus började även smsa väldigt flitigt under denna månad. Tränade 6 gånger i veckan med laget ända till vecka 10. 
 
Februari: hade träningsläger i norsjö, firade Linnea och Carro som blev 18, hade klassfest och blev kär och tillsammans med världens finaste. 
 
Mars: Moa följde med min familj till Åre, hade skidskytte med släkten och tog mysiga kort i klassrummet. 
 
April: Hade bästa släktmiddan vid påsk och var skadad i foten väldigt mycket. Hade valborgsfest som inte riktigt blev som det var tänkt. 

Maj: Det började bli varmare, jag fyllde år och hade kalas med mina tjejor. Har typ inga bilder från den här månaden. 
 
Juni: Skolavslutning, mys i stugan, midsommar med bästa släkten, jobb på fotbollsskolan och till sist stadsfesten!!
 
Juli: Hade mysiga sommarkvällar fast det oftast var kallt, var ute med båten en av de soliga dagarna och åkte till Stockholm med mitt hjärta. Trästock var även i juli men hade inte alls lika roligt då som på stadsfesten, vi åkte till PDOL också men har ingen bild på min dator därifrån. 
 
Augusti: Tim fyllde år och vi hade kalas hemma, det var varmt sista veckan så badade och solade så mycket som det gick, avslutade sommarlovet i Felicias stuga då det var supervarmt, både i luften och i  vattnet!
 
September: Hade överraskningsfest för Lina och Lovisa som fyllde 18, hade mysmiddag med mina klasstjejer, jag och mamma spontanåkte till Sundsvall och jag myste med Fellan. 
 
Oktober: Var med Jullan som fotade mig och firade halloween. Har jättelite bilder från oktober. 
 
November: en mörk månad som jag avskyr. Hade nog mest myskvällar och julpyntade i slutet på november. 
 
December: Har haft myskvällar hela tiden den här månaden, skrev även på för clemens och firade jul hos Carro.
 
Mitt 2012 har varit väldigt bra. Har varit kär såsom jag aldrig varit förut och sommaren var rätt bra fast det var så dåligt väder. Jag har umgåtts väldigt mycket med mina finaste vänner men även saknat en så mycket att det gjort ont ibland. Nu hoppas jag att vår nyårsafton imorgon kommer som toppen på det hela. Jag är i alla fall redo för 2013 som jag tror kommer bli ännu bättre än 2012! 
Pusspuss. 
 
 

Kommentarer
Postat av: fellan

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-12-30 @ 17:30:30
URL: http://esterochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0