Maja: sjukling

Hej på er! Uppdatering från en sjukling. Gick hem tidigare från skolan igår med ont i halsen och feber och har varit hemma idag och jag är redan världens rastlösaste (nytt ord?) Mina favoriter var i alla fall här och drack te med mig igår kväll. Känner mig i alla fall lite piggare nu och ska troligtvis till skolan imorgon. På tal om inget så har vi varit helt utan internet idag för nåt hade kraschat. Gjorde min sjuklingsituation väldans mycket sämre kan jag meddela, har fått titta på film istället för bloggar men det funkade väl det med! Som tur är så är internet back on track nu så jag kan skriva till er hihi. 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; åh tack snälla! Den kommer från cubus:-))

2012-12-12 @ 20:12:02
URL: http://johannasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0