q/a

Kom på att vi fått lite frågor som vi inte svarat på så tänkte göra det nu! 

Anonym om Hanna: New year´s eve:
skulle ni kunna göra en video på hur ni sminkar er någon gång? jätte fin blogg:)

SVAR: Jag (Maja) vill helst inte göra det eftersom jag har så dåligt smink och inte alls sminkar mig på något kul sätt, Hanna skulle kanske kunna göra det men vi får se! Tack så mycket:)

Anonym
om Maja: don't lower your standards:
Hur tar du dina bilder? Hur gör du för att få fokus?

SVAR: Jag ställer upp kameran och tar med en sån här självutlösarknapp och då ställer kameran in fokus själv!

Anonym
om Hanna: luleåshopping:
Vart är jackan ifrån? Har letat precis en sån, assnygg ju!!

SVAR: Hannas jacka är från H&M's barnavdelning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0