Hanna: stay as long as you can

Älskar sommaren. Älskar att vara ledig, älskar att få umgås med världens bästa vänner varje dag. Älskar att kunna vara ute sent, och ha obestämda tider. Älskar att jag får sova med min pojke varje natt och älskar att ha tid över till saker man annars aldrig hinner med. Älskar att springa på morgonen och att sen äta frukost ute i solen. Åhh vad jag älskar sommaren. Även fast det inte alls varit någon sommarvärme och strålande sol varje dag den här sommaren så älskar jag den. Känns hemskt att det redan på tisdag blir Augusti månad och att det då bara är några veckor kvar tills skolan börjar om. Men jag passar på att njuta, och det kanske sätter sina spår på bloggen då varken jag eller Maja varit särskilt aktiva nu i sommar. Hur mina senaste dagar sett ut på ett ungefär ser ni på bilderna ovan. Ikväll gör jag iallafall en hyfsat tidig kväll, godnatt finisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0