Maja: pics från igår

Här är bilder från gårdagens mysiga picknick vid älven, tre av mina favoriter plus massa gott. 

Idag har jag och Marcus varit historiens duktigaste och städat massa, jag åkte sen med mamma ut till ursviken för att fixa mina höfter, knän och fötter och tror faktiskt att det blev riktigt bra den här gången så snart ska jag nog vara på fotbollsplan igen. Ikväll blev jag bjuden på middag på tatung av finaste sen åkte jag lite båt med pappa och Tim. Alldeles strax ska jag bänka mig med telefonen i soffan för att prata med min finaste gotlandsvän som jag inte kommer träffa på hela sommaren, känns så jäkla trist men får hoppas det blir av till jul typ.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0