Hanna: cause even the stars they burn

Var uppe ur sängen kvart över sju imorse, fast jag gärna legat kvar flera timmar till. Spelade nämligen fotbollscup idag(?!?!) med mitt gamla lag och även fast min kondis var pinsamt dålig och fötterna inte riktigt gjorde som jag ville så var det sjukt roligt!
Efter fotbollsspelandet och lite fotbollstittande for jag iallafall hem och försökte mig på att göra lite cupcakes, dom ni ser på bilden. Haha, det var jättesvårt att he på den där glasyren. Sen har jag hunnit äta på subway med några vänner också, och nu blir det snabba ryck in i duschen för sen ska jag direkt till Fanni och laga middag med henne. Haha, rörigt inlägg men ni får stå ut. Ha en fin kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0