Maja: fjortonde

Loggade in här och såg att ingen uppdaterat sen söndags, what a shame!! Dagarna bara flyger fram ju. Igår var jag i alla fall med finaste saknade Jullan hela dagen och vi avslutade den uppe på arenan för att se Skellefteå-Luleå, min första match jag  är på den här säsongen som inte är Marcus haha! Det slutade med vinst i alla fall och jag fick sova med mitt hjärta. Idag är ingen bra dag dock, vaknade med huvudvärk som hållit sig kvar ända sen igår kväll men krigade till skolan i alla fall men for hem efter två lektioner. Termometern visade än en gång feber och imorgon ska jag iväg och ta prover för att checka upp blodvärdena. Om jag får gissa ligger de ganska lågt för såhär trött och orkeslös brukar jag verkligen inte känna mig. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0