Maja: miami remake

Igår tog jag fram den kreativa ådran vid symaskinen hemma och klippte ut lite bokstäver samt sydde på dom på denna tröja. Blev rätt så nöjd om man inte tittar så nära, mina sylärare hade inte varit supernöjda om vi säger så haha! 
Vad tycker ni?

PS. Till folk som smsat mig idag (asså tror inget med detta) så har jag inte fått ett enda sms. Det är något fel med min mobil för tillfället, de på telia sa dock att det borde fixa sig av sig själv så får hoppas på det. Sjukt irriterande i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Julia T

Exakt samma sak har hänt mig också.. de kom inga sms på tre dagar.. sen bara helt plösligt kom de en bomb med jättemånga sms! så de är typ bara att vänta...

Svar: Jag ringde till telia och dom fixade det, var två sms som hade fastnat och stoppade upp dom andra haha!
Maja&Hanna

2013-02-06 @ 23:11:14
URL: http://juliastellstrom.blogg.se
Postat av: Moa Marklund

Såååå fin!!!!!!!!

Aha, det är därför du inte har svarat på mina sms. Tänkte att det var något som inte stämde;)

2013-02-06 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0