Maja: sjunde januari

Under dessa två dagar jag inte bloggat har jag hunnit med massa saker. I förrgår såg jag lite sunnanåcup, efter det blev det hockey och mat med Moa och Fellan och sen avslutade vi kvällen med en film. En mycket bra dag! Igår vaknade jag hos mitt hjärta där vi såg lite skidor och myste mest och på kvällen var jag med en mycket saknad Agnes. Det är så sjukt hur fort det här jullovet har gått men till skillnad från alla andra som börjar om imorgon börjar jag på onsdag, känns otroligt lyxigt haha. 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAA jag är så ful alltså.

Svar: hahhaha nejdå, det är hett med mjukisar!
Maja Westin

2013-01-07 @ 14:44:27
URL: http://agneeslund.blogg.se
Postat av: Olivia

skulle bli superglad om du kunde gå in och rösta på vilken balklänning jag ska ha på min blogg! Kram

2013-01-09 @ 19:41:39
URL: http://oliviah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0