Maja: lite av två världar

Idag har jag både en glad och en sur bild för det är både bra och dåliga saker med den här dagen. Eftersom den sura bilden är först börjar vi med de dåliga sakerna: det är måndag och väldigt långt till fredag, vi har löpträning och eftersom jag var efterbliven och läste lite i en bok när jag kom hem hann jag inte ta en powernap som jag verkligen skulle behöva för att ladda upp inför löpningen. Nej, istället fick man kliva upp ur soffan och laga mat. Men nu till de bra sakerna: jag gjorde klart min skiss till jackan vi ska sy på skolan så jag fick sluta klockan två och den andra bra saken är att efter träningen får jag fara till den jag älskar mest!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0