Maja: the notebook

Igår var jag barnvakt till Love och Holly med Mois, sov hos Marcus och idag har jag och Moa tittat på hans match och nu ikväll har vi sett the notebook. En film jag tänkt se i flera flera år eftersom alla sagt att den är så himla bra men det har aldrig blivit. Nu när jag äntligen sett den undrar jag vart filmen varit hela mitt liv, det var en typisk majafilm och den var hur fin och sorglig som helst och nu efteråt känner jag mig typ lite nere för att den var så sorglig. Haha, gud vad jag känner mig töntig nu. Har i alla fall haft två mysiga kvällar med Moahjärtat. 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Nika

Åhhh du är såå fin:*

2013-01-20 @ 21:32:41
URL: http://nikafili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0