Maja: söndagsångest

Hej på er solstrålar! Den här helgen har gått så sjuuuukt fort, förstår inte riktigt var den tog vägen.. Hade en rolig fredagskväll i alla fall och igår var jag och mina favoriter på allstar, såg hockeyn och käkade. Det var verkligen hur mysigt och trevligt som helst. Efter det mötte jag upp mitt hjärta på hemmakväll och spenderade resten av kvällen i soffan framför en film. Idag har vi haft inventering med laget och nu känner jag faktiskt för första gången sen skolan började om att jag har söndagsångest. Känns otroligt jobbigt med måndag imorgon men samtidigt så går veckorna så himla fort nu att det snart är fredag igen haha. 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0