Hanna:

Avslutade lovet i Kokträsk tillsammans med Henke och hans familj, körde skoter och busade med hans kusiner. När vi kom hem i måndags for jag direkt till Bergsbyn för att kika på hockeyfinalen, och när dom som förväntat vann så blev vi lite spontana och begav oss till stan för att förfesta med en bunt tjejer innan vi letade oss mot ladan för att fira. På natten sov ett gäng tjejer hos mig och på tisdagmorgon satt faktiskt alla mer eller mindre pigga men väldigt glada vid frukostbordet innan skolan började klockan tio, imponerande haha. Nu är denna vecka redan över och jag har hunnit med lite av varje, bio, lite mer hockeyfirande, läxor och mys med finisen. Ikväll umgås jag med Fanni, och det lutar nog åt lite mer bio kanske. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0