Hanna: måndag

I fredags firade jag hjärtedagen med mina fina vänner. Åt middag på Kriti med Felicia och efter det for jag och dansade lite med några taggade brudar innan vi for vidare ut på krogen. Lördagen spenderade jag sovandes i sängen och på kvällen blev det spel och mellomys hemma hos mig med vänner. Igår umgicks jag med farmor och pappa hela dagen och på kvällen busade jag med Julia och Felicia innan vi alla tre somnade tillsammans i storsängen. Vaknade upp idag med både nackspärr och halsont men som tur var hade vi knappt några lektioner, så när jag kom hem la jag mig direkt under täcket med te och film. Förhoppningsvis känns det bättre i både nacke och hals ikväll så att jag för första gången på alldeles för länge kan pallra mig till gymmet. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0