Hanna: fredag


Veckorna går lika fort som vanligt och jag gör inte mycket annat än att må bra. Såg bio en kväll i veckan, paradise alla andra och umgicks med mina fina vänner. Vi i klassen tog helg redan i torsdags och lyxigt som vi har det kommer varje vecka hela våren se ut så. Klagar inte då det betyder fyra dagar skola och tre dagar helg! Ikväll har jag iallafall haft middagsdejt på Wook'n roll med Fanni och Stina, jobbat på hockeyn och efter det blev det myskväll i Bergsbyn med massa gosisar. Imorgon blir det en liten stanrunda och kvällen kommer spenderas på folkparken dansandes framför Hoffmaestro. Känns sååå skönt med en lördag utan jobb, har inte haft det på två månader tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0