Maja: as simple as this

Tröja  (lite avklippt) H&M herr | jeans, gina tricot | klocka, glitter |
 
Sånna här outfits älskar jag, enkelt, bekvämt och rätt snyggt också om jag får säga det själv. Annars så har ännu en helg passerat och måste säga att det här varit en riktig myshelg. Fredan startade med grillat till middag, djupa diskussioner vid middagsbordet och hockey på tvn. Avslutade kvällen med att bli upphämtad av några snyggingar för att mysa hos Stina. Lördag spenderade jag faktiskt alla mina minuter med mitt hjärta, kan inte minnas sist det var så men himla mysigt var det i alla fall. Tror vi såg ca. 20 avsnitt av New girl haha! 
Igår hade jag fotbollsträning och resterande timmar av dagen var familjen Westin bänkad i soffan med HP-marathon. Hoppas ni haft en riktigt bra helg och en bra start på veckan, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0