Maja: flowers

Blus och short, H&M | Skor, zara 
 
Hej på er! Fredag idag vilket för mig betyder en rätt nice dag på jobbet, grillade hamburgare och parisare till middag, hela huset med kusiner och en del fotbollstittande. Just i detta nu sitter jag dock i min säng och käkar glass, rätt nice det med måste jag säga. Min kväll väntas dock bli lugn, blir nog att fortsätta det där fotbollstittandet tillsammans med mina kusiner och sen en rätt tidig kväll för att vara redo för beachfotboll imorgon!!!!! Är så taggad (varav ett ex antal utropstecken), det var så himla längesen jag spelade beachfotboll så det ska bli så himla kul. Hållar dock alla tummar och tår för att jag ska slippa fotledsskador. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0