Maja: vardagsmix

Lite blandade bilder sen balen och fram till i förrgår. I tisdags gjorde jag och Marre en lilten roadtrip till Sundsvall för att gå på Ikea och monki, en mycket bra dag! Har också hunnit med att ha filmmys hos Fellan, göra Love och Holly avslutningsfina, myst med Hannis och jobbat lite. Sist men inte minst så har ju fotbolls-VM börjat, ser typ aldrig fotboll annars men älskar älskar älskar VM och EM. Trist att Sverige inte är med men igår fick jag ett lag att heja på. Holland. Jag och Jullan var helt exalterade igår när vi såg matchen mellan dom och Spanien. Wihooo vad kul det är! Har själv match imorgon och känner mig mer peppad än någonsin haha. 
Hoppas ni mår bra fina, puss!

Kommentarer
Postat av: Nika

du strålade på röda mattan Maja<3

Svar: Åh tack så mycket fina!<3
Maja&Hanna

2014-06-15 @ 12:20:12
URL: http://nikafili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0