Hanna: torsdag


Igår firade vi vår underbara Julia som fyllde nitton, uppvaktade henne med rosor och bullar på skolan och senare blev det middag på Dallas. På kvällen for vi och tittade på teater med klassen och efter det myste vi ner oss i lägenheten en stund innan jag och Cissi följde med Fanni hem för att sova. Idag har det inte hänt något spännande alls, seg men kort skoldag och då vi slutat satt jag kvar i flera timmar och jobbade. När jag kom hem bjöds det på favoriträtten och efter det kom Henke förbi en stund, han for just och nu tänkte jag baka en kladdkaka då jag får kvällsfikebesök av några härliga pojkar och flickor senare. Efter det sover Frida och Cissi här, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0