Hanna:



Haft en helt underbar början på mitt lov. Dom första dagarna spenderades som sagt i huvudstaden, kunde nog inte blivit annat än bra med så fina människor som vi har i vår klass. På lördagen passade jag på att jobba lite innan jag fick träffa Maja och Ellen en stund. I söndags tog jag bussen till Umeå för att hälsa på min saknade kusin och igår tog vi tåget till övik för att göra Fanny sällskap, blev tjejkväll med tacos och mys med två saknade övikstjejer. Vi somnade sedan hos Amanda allihop och idag har vi legat i soffan och sett film och ätit lunch på stan. Nu packar jag väskan igen och beger mig hemåt några dagar innan vi ännu en gång befinner oss i Stockholm, åh så kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0