Maja: hello

Klänning, monki | kofta, åhléns | skor, new balance | armband, guldfynd | 

Hej på er! Otroligt glest med uppdateringen på denna blogg. Lovar er att när jag flyttar till Stockholm (som jag för övrigt gör om mindre än en månad vilket är helt sjukt) så kommer jag uppdatera så mycket mer. Tror att det blir på en ny blogg också. Kommer ju dessutom ha med mig min favvofotograf så det blir nog bra ska ni se!

Annars så rullar livet på med jobb och fotboll och lite häng med Marre och Julia emellanåt. Resten av mina bästa vänner har flyttat härifrån (misär). Hade dock lyxen att ha mitt hjärta hemma i helgen så det var mys och idag har jag haft en bra dag på stan med mormor. Agerat personal shopper och blivit bjuden på lunch. Inte illa!

Nu tänkte jag avsluta detta osammanhängande inlägg i varje fall, puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0