Agnes: 2010

Okejj, klockan tolv är det ett nytt år. Jag har nog inte riktigt förstått hur bra det här året har varit för mig. Även fast jag inte hunnit allt jag velat så har jag varje dag njutit av dagen. Har försökt vara spontan så mycket som möjligt och alla runt mig har bara varit så bra. Allt har bara flutit på och det är tack vare alla kompisar, familj osv. Man trodde inte att 2010 skulle bli bättre än 2009 men det blev det verkligen och jag är så nöjd. Puss på er alla som gjort det så bra!!

Hela året och sommaren har länslaget stått först i ledet. Första lägret var Norsjölägret då det var en ganska stor samling efter Flarkenlägret och hösten som var innan. Efter det hade vi läger nästan varenda helg och vi hade så grymt roligt!! Duktiga var vi också och var obeslagbara till våran sista match som avslutade samlingarna i Halmstad. Halmstad var typ det bästa som hänt mig inom fotbollen(nästan). Alla var så duktiga, fokuserade och hade samtidigt väldigt roligt. Vi har verkligen haft hur kul som helst!!

GOTHIA. Behöver man säga mer? Vårat lag hade så underbart kul tillsammans. Toppenväder, toppenhumör, snygga killar, b-slutspel och mysiga kvällar.  R.I.P SunnanåSK f95♥♥♥♥♥

Roadtrip med slutdestination Kroatien. Enormt bra väder när vi väl kom dit. Hur fint som helst där vi höll till och det var så underbart härligt. Var med familjen och for direkt efter skolavslutningen, på hemvägen släpptes jag av i Halmstad medan resten av familjen fortsatte till Lysekil och Göteborg. Var faktiskt ganska skönt att lämna Skellefteå i mer än två veckor där i början!

Allt sånt där skojigt med vänner. Alla härliga personer man har träffat. Först på valborgs, sen på brännanskolan för volleyboll, grillkväll på rovön, dygnet som spenderades i fellans stuga, hos maja...Alla gånger har varit så fruktansvärt roliga och plus på det är att man får träffa de flesta ikväll. Tagga!!

Allt möjligt roligt, konfirmerade mig i april tror jag, NighFlight som var väääldigt mycket arbete inför. Nighflightresan som ägde rum på min födelsedag, silvercupen med Sörböleskolan som vi vann! Många kalas, roliga kvällar, beachsoccer som vi vann i år igen. Lite båtutflykter, två modevisningar och allt som bara varit överdrivet roligt! Bryggan i somras var typ den bästa dan på sommarn!!
 
Jag och Maja. Håller ihop och det vet ni. Älskar att denna flicka förgyller dagarna. Älskar dig♥

STOCKHOLM!! Har lyckats besöka denna stad fyra gånger tror jag under det här året. En av gångerna och den senaste gången var absolut undehållande! Vi hade så fruktansvärt roligt och mysigt och aaahhh... puss på er! 
 
Alla fruktansvärt roliga tjejkvällar/dagar/träffar, vilket som! Har varit omgiven av härliga, friska, glada, lyckliga tjejer hela året som gjort vardagen till något helt annat. Tack för det! ♥

Fick vara med och uppleva ett landsläger för första gången som verkligen var utvecklande och roligt. Det var också en av mina Stockholmresor eftersom det ägde rum på Bosön. Alla var så fruktansvärt duktiga och ingen, absolut ingen hade tråkigt. Allt var bara så roligt och jag är glad över att ha fått vara med på ett av dem!!

Till sist.. JAG. Jag har fått uppleva såååå mycket, kärlek, lycka jamen...ALLT. Jag har utvecklats så fruktansvärt mycket och har fått minnen för livet. Har insett under året som gått hur bra man har det och jag har verkligen mognat och jag känner att jag alltid kan vara jag. Även om det är nån som inte skulle tycka om det så får man väl stå ut, för jag kommer inte förändras. Inte när jag har och har haft det så fruktansvärt bra!

Hoppas ni haft ett bra år med och är nöjda med det ni hunnit. Själv kanske man skulle kunnat klämma in lite till men det tar jag itu med nästa år. Ses 2011?! Nu taggar vi!! GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0