Maja: if you want to be

Det var sista gången på fotokursen idag. Lite trist tycker jag men vi har lärt oss rätt så jättemycket kul och bra! Jag och Moa fick dessutom ha studion helt för oss själva en stund idag. Det var sjukt kul och jag hoppas jag får bilderna så fort som möjligt av Moii. 
Har hunnit klart med allt mitt plugg ikväll också, eller hm.. hela den här dagen har känts sjukt värd. Jag läste ut möss och människor, har skrivit ut och målat klart mitt konstnärsarbete, skrivit lite SO som kommer bli klart på lektionen imorgon och dessutom fick vi mycket gjort på julshowsmötet idag! 
Nu kära ni hade jag tänkt sova, blev alldeles för sent igår.
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0