Maja: jag orkar inte packa upp

Precis såhär ouppackad är min väska. JAG. ORKAR. INTE. Jag hatar att packa upp men gillar att packa hehe.. resan hem gick bra i alla fall, dock så har jag börjat bygga upp aggritioner mot SJ. Tåget stod still ungefär en och en halv timme i Gävle och sen en timme i Umeå. Det må då vara, men grejen är bara att man inte får VETA varför man står stilla och om det är nära att man ska börja åka igen. Bristande information på hög nivå. 
Har då haft en av dom lätt bästa helgerna med tre härliga brudar så jag ska inte klaga. NU, ska jag packa upp (eller så inte), äta något, plugga och sen kommer min älskling!!!
KRAM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, hoppas ni haft det suuuuuuuper! :D <3

2010-12-06 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0