Maja: var tar tiden vägen?

Just precis nu skulle jag vilja vara just precis där.

Jag förstår verkligen inte var all tid bara flyger iväg. Det kanske finns ett ställe någonstans där all tid som springer iväg åker, vad vet jag liksom.
Sov hos fina Hanna igår, har varit på stan med mormor och Tim idag och införskaffat mig ett par svarta jeansleggins och nu, sitter jag här. Hade riktigt braiga kvällsplaner men om dom sa det krasch så ikväll ska jag vara hemma och pyssla med saker som jag inte haft tid med i veckan. Är rätt välbehövligt så det sitter inte helt fel. 
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Moa Marklund

Bruna, lyckliga och hade all tid i världen till att göra precis vad vi ville.

Det där dygnet var så mysigt. Vi gjorde egentligen ingenting. Vi bara gick omkring och hade det mysigt. När vi gick på den där promenaden och bara pratade om allt, då var jag så glaaaad. Det var härliga tider det. Julen är härlig. Men nu skulle det inte sitta helt fel att vara i min stuga med fina tjejer. Vi ses imorgon. Blir en mysig dag! Kram<3

2010-12-11 @ 17:25:31
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0