Agnes: Uselt

...är väl det enda man kan säga om min uppdatering de här senaste dagarna. Har ingen särskilt bra ursäkt, har bara inte orkat! I alla fall så har jag under dagarna sett fotboll, klippt gräset(?!) sovit, badat, solat, ätit glass, tränat, gått till biblioteket, flyttat.. Ja, hyfsat mycket! Aja, idag följde jag med Maja och hennes famlij till hennes fasters stuga. Vi var ute med båten, paddlade kajak och badade i det superhärliga havet! Ingen har väl missat värmen som har landat här i Skellhell? Nämen ni, kvällen kommer jag spendera, bränd som jag är framför Tv-apparaten och se filmen "Prinsessa", kanske blir det nog popcorn också, man måste ju lyxa till det ibland?! Pussss

Inspiration Lookbook, gudomligt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Klart du får sno några bilder:D<3

2010-07-13 @ 13:08:24
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0