Maja: SPANIEN!!

OJA, Spanien i final. Så otroligt kung! Extra mycket plus på DAVID VILLA. Ehe, ja nog om vm. Tänkte skriva om matchen igår istället, våran match. Vi vann i alla fall med 5-0 så det var ju kul!
Idag då? Var egentligen planerat att åka till sjöbotten och bada med Lolo men dom planerna flög all världens väg då det regnade imorse. Åkte upp till solbacken med mamma och mormor istället och sen gick jag in till stan där jag träffade MoaM, Joffe och några andra kuliga människor. Vi gick omkring ett tag och sen vid halv fem for jag och såg sommarteatern, det susar i säven, med Lolo! Trevligttrevligt. Aja, nu ska jag försöka avrunda mitt söta lilla inlägg.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: emelie

och vem befinner sig just nu i spanien!?:O

hur galet som helst, blir ut och fira med alla spanjorer om dom vinner på söndag:D



2010-07-08 @ 18:21:38
URL: http://emelieochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0