Maja: sjätte juni


Så, nu hade jag tänkt skriva lite mer än bara tre rader. Brukar lätt bli kort när jag skriver för att jag inte orkar skriva långt men nu hade jag tänkt anstränga mig lite. Igår, på ingen mindre än Agnes födelsedag, åkte vi till Umeå med nightflightgruppen. Började med allsång i bussen och slutade på samma sätt. Där emellan hann vi med laserdome, stan, massor av galna kort på torget och sex and the city två på bio. Härliga människor allihopa så det blir tusen miljoners plus på det! Sitter nu här och är galet trött. Steg upp sju igår och halv tio imorse så det blir tidig kväll för mig ikväll. Jag och Agnes har bakat äckliga muffins idag också, för det som nu skulle bry sig.
Puss gullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0