Agnes:Ett är månen, ett är solen, ett är polstjärnan bakom molnen, ett är hopp och ett är tro

Nämen tjenare! Idag och ikväll så har ju både jag och Maja gått modevisning. Kulkul var det och nu sitter jag här med massa smink och tusen ton hårsprej i håret, blir att duscha sen..mhm. Aja, har resten av kvällen dunkat in två låtar i huvudet vilka jag ska sjunga på ett dop på lördag i Ursviken, blir nog great! Annars då? Fick tillbaka Boken Om Mig och är mycket nöjd, mest för att få tillbaka den och läsa igenom den ordentligt, tihi! Sen kan man ju alltså gå runt och svettas i shorts. We like it! (shortsen inte svetten)
Nejj, puss nu alla surgubbar, uppdaterar nån gång imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0