Agnes: Som om något skulle förändras

Sitter hos pappa nu eftersom jag blev utslängd från mamma imorse när jag vaknade. Jag hade sovit hela natten, jättebekvämt i min sköna säng och så vaknar jag av mamma. Hon sa ungefär: Här har du två descinifierade bananer och din tanborste, har tagit fram dina ytterkläder. Du får bo hos pappa tills du far till stockholm..
HAHA. Faktiskt så sa hon ungefär så när hon väckte mig och pratade genom dörren. Grejen som hon också nämnde var att Jaana hade fått magsjuka och ville inte att jag skulle bli sjuk nu innan lägret.
Ja, det var väl kärleksfullt, haha även om jag inte var så taggad på att äta bananer till frukost och öppna alla dörrhandtag med tårna. Kanske lite överdrivet av mamma men samtidigt bra, vill ju inte missa helgen!
Nog pratat om min morgon, hoppas ni hade ett lite trevligare uppvaknande?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0