Maja: tio saker du kanske inte visste om mig

Jag gillar svenska dramafilmer mest.
Lakrits är mitt favoritgodis (ni vet dom här katterna med halva viol halva lakrits, sånna).
Jag har jättehöga prestationskrav i skolan.
Jag lär mig glosor hur fort som helst.
Att lära känna nytt folk är bland det bästa jag vet.
Dom flesta av mina rubriker är från låttexter eller från we♥it's "love quotes".
Klänning är mitt favoritplagg.
På vintern tycker jag bäst om myskvällar på helgerna.
För den här fotbollssäsongen har jag skrivit på för morön city men spelar även fortfarande i sunnanå f17.
Jag har bestämt att jag ska flytta till Stockholm när jag gått ut gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Fin bloggg!

Eran blogg är så bra!

Ni skriver så bra o lättalästa inlägg.

Kan inte ni ge tips på hur man kan få mer läsare?:D

2012-01-19 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0