Maja: weekend i Stockholm med min stjärna

Hej på er fina! Jag tror inte ens att vi har nämnt i bloggen att vi faktiskt skulle åka till Stockholm i helgen men det gjorde vi i alla fall. Det har varit en riktigt mysig helg då vi varit på idol och sprungit väldigt mycket på stan. Att vara på idol var hur kul som helst och vi fick kanske två av de absolut bästa platserna, snacka om tur!! Det är i alla fall något jag absolut skulle vilja göra igen och tror inte Hanna är sen att hålla med mig. Har tyvärr inte tagit så mycket fler bilder än såhär men hade bara stora kameran med och då blir det genast lite jobbigare att fota. Men jag tror däremot att Hannis har rätt många i sin telefon som jag hoppas hon delar med sig av. 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0